Every Kitten needs a Goldfishbowl....

View previous topic View next topic Go down

Every Kitten needs a Goldfishbowl....

Post by boesemiezekatze on Thu 9 Jul - 17:39:10

.... okey, mine (I have 3) are a little bigger (60, 60 and 110 litres) and there are no goldfish in it, but like every good kitten (my nick means both: grumpy or naughty cat) I like to sit in front of it and stare (ahem, meditate, I meditate)....surprised surprised
I don't know how, but my plants and snailpopulation grow and grow mad  and that's why from time to time I need to send some of them 'on their way'.  sad kilt sad
Since it takes too much time to send them to Great Britain or elsewhere, please don't be offended if I continue in German, my English...... shocked  Blush

ich habe also immer mal wieder pflanzen (vallisnerien, wasserkelch, javamoos und vor allem muschelblumen) abzugeben.
außerdem orange und braune posthörnchen, gelbe apfelschnecken und turmdeckelschnecken.
ähnlich wie auch bei den büchern würde ich es auch hier gern so machen, dass ein echter tausch stattfindet und kein geld den besitzer wechseln muß. d.h. man einigt sich, was wogegen getauscht wird, ich schicke gern auch vorher bilder, dann werden die adressen getauscht und jeder zahlt das entsprechende porto selbst.
was ich abzugeben habe, wißt ihr ja jetzt - andere pflanzen oder schneckenarten wären das, was ich gern hätte.
mouth watering

meldet euch einfach mal! bounce bounce bounce
boesemiezekatze
Wee Jamie

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics